فروشگاه فایل دانلود فایل

دانلود پایان نامه طرح توجیهی پاورپوینت مبانی نظری پیشینه تحقیق کارآموزی پلن اتوکد پروژه مهندسی نرم افزار

فروشگاه فایل دانلود فایل

دانلود پایان نامه طرح توجیهی پاورپوینت مبانی نظری پیشینه تحقیق کارآموزی پلن اتوکد پروژه مهندسی نرم افزار

دانلود پایان نامه طرح توجیهی پاورپوینت مبانی نظری پیشینه تحقیق کارآموزی پلن اتوکد پروژه مهندسی نرم افزار و فایل های مورد نیاز دیگر

  • ۰
  • ۰
دانشکده معماری تعلیمات آکادمیک نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌کند دسته بندی معماری فرمت فایل doc حجم فایل 95 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 111 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 15 تمام فایل ها تعلیمات آکادمیک نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌کند. تمامی کشورهای در حال توسعه ذخیره عظیمی از نیروهای انسانی دارند که به منظور موثر واقع شدن در امر توسعه، این گروه از جمعیت باید مهارتهای لازم را فرا می‌گیرند در غیر اینصورت این نیروی بالقوه نه تنها نقش مؤثر خود را در توسعه و پیشرفت ایفا نمی‌نماید بلکه خود بر مسائل و مشکلات می‌افزاید. ارائه الگوی مناسب جهت ساماندهی قصایی دانشکدة معماری به منظور بالا بردن سطح مهارت و تربیت کارشناسان با تخصصهای لازم برای تبدیل نیرو بالقوه جامعه بالفعل و در نتیجه گامی بزرگ در جهت رشد صنعتی اقتصادی و فرهنگی جامعه است که جزوة حاضر مطالعاتی است در جهت رسیدن به این امر. فهرست مطالب عنوان : دانشکده معماری صفحه مقدمه ............................................................................ 4 فصل اول : شناخت مسائل و نکات مربوط به ساختمان‌های دانشگاهی ... 6 ویژگی‌های عمومی پردیس دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ............ 7 آرایش وسازماندهی فضائی جزء بناها .................................................... 9 اصول و ضوابط طراحی و فضاهای دانشکده‌ای ................................... 10 فصل دوم : استانداردها (ابعاد و فضاهای مورد نیاز)........................... 21 پلکان ..........................................................................................................22 راهروها و مسیرهای شیب دار ..............................................................23 دربها ..........................................................................................................24 کیفیت هوا ............................................................................................... 25 راندمان دید ............................................................................................ 26 روشنایی مصنوعی ................................................................................. 26 رنگ ........................................................................................................ 28 طرح و بافت ............................................................................................ 34 نویز (اغتشاش صوتی) وآکوستیک ......................................................... 34 حساسیت نسبت به ارتعاشات ................................................................. 35 مسیرهای پیاده رو ................................................................................. 39 دسترسی و مسیر گردش یا سیرکولاسیون ........................................... 39 تئاترها و سالن‌های سخنرانی.................................................................. 40 شکل اساسی ........................................................................................... 41 سالن‌های سخنرانی : صندلی‌ها .............................................................. 43 سالن‌های سخنرانی : مقررات آتش نشانی ............................................. 47 آکوستیک ................................................................................................ 47 فصل سوم : شرح برنامه دانشکده معماری ........................................... 48 آشنایی با رشته‌های آموزشی دانشکده .................................................. 49 دوره کارشناسی معماری ...................................................................... 49 دوره کارشناسی ارشد معماری ............................................................. 52 فصل چهارم : بررسی نمونه‌های مشابه ................................................ 53 یوگینا آفتاندلیانس ................................................................................... 54 دانشکده هنرهای زیبا.............................................................................. 55 دانشکده معماری اپورتو، (OPORTO) ................................................ 62 دپارتمان زمین شناسی، دانشکدة آویرو، پرتغال .................................... 64 کلاس بلوک 3، دانشگاه آلیکان ............................................................... 67 دانشکده حقوق، دانشگاه جیرونا ............................................................ 68 کالج آموزشی معلمان، (setubal)........................................................... 69 فصل پنجم : شناخت بستر طرح ............................................................. 72 محدوده سایت......................................................................................... 73 فصل ششم : اقلیم .................................................................................. 74 روشهای دستیابی به اهداف عمده طراحی اقلیمی .................................. 75 نیازهای حرارتی و فضاهای داخلی ساختمان ........................................ 91 فصل هفتم : معرفی پروژه ..................................................................... 99 برنامه فیزیکی ....................................................................................... 100 طراحی (معماری، سازه، تأسیسات) ................................... ................................. 102 معماری ................................................................................................ 104 سازه .................................................................................................... 107 تأسیسات .............................................................................................. 109 اسناد و مدارک ..................................................................................... 110 منابع و مآخذ ........................................................................................ 111 دانشکده معماریمعماریدانشکدهساختمانهای دانشگاهی
  • ۹۶/۰۴/۰۸
  • esi bol