فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها)
فصل دوم مرور ادبیات پژوهش کیفیت خدمات درک شده (آموزشگاه ها دانشگاه ها و مر
دسته بندی مدیریت فرمت فایل docx حجم فایل 281 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 33
دریافت فایل
فروشنده فایل
کد کاربری 7173
تمام فایل ها
فصل دوم پژوهشمرور ادبیات کیفیت خدمات درک شده2-2- خدمات 2-2-1- تعریف خدمات2-2-2- ویژگیهای خدمات 2-2-2-1- ناملموس بودن 2-2-2-2- تفکیکناپذیری2-2-2-3- تغییرپذیری2-2-2-4- فناپذیری 2-2-2-5- مالکیت2-2-3- اهمیت خدمات2-2-3-1- وفاداری مشتری 2-2-3-2- رضایت مشتری 2-3- کیفیت خدمات 2-3-1- مفاهیم و تعاریف کیفیت 2-3-2- تعریف کیفیت خدمات 2-3-3- عوامل تعیینکننده کیفیت خدمات2-3-3-1- اجزای مقیاس کیفیت خدمات 2-3-4- ارزش درک شده2-4- کیفیت خدمات آموزشی 2-5- کیفیت خدمات آموزش عالی 2-5-1-مدلهای موجود در کیفیت خدمات آموزشی 2-6- پیشینه تحقیق 2-6-1- مروری بر پیشینه داخلی تحقیق 2-6-2- مروری بر پیشینه بینالمللی تحقیق2-7- چهارچوب مفهومی همراه با رفرنس
فصل دوم مرور ادبیاتکیفیت خدمات درک شدهخدماتتعریف خدماتویژگیهای خدماتناملموس بودنتفکیکناپذیریتغییرپذیریفناپذیریمالکیتاهمیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریکیفیت خدماتمفاهیم و تعاریف کیفیتتعریف کیفیت خدماتعوامل تعیینکننده کیفیت
- ۹۶/۰۶/۲۴