فروشگاه فایل دانلود فایل

دانلود پایان نامه طرح توجیهی پاورپوینت مبانی نظری پیشینه تحقیق کارآموزی پلن اتوکد پروژه مهندسی نرم افزار

فروشگاه فایل دانلود فایل

دانلود پایان نامه طرح توجیهی پاورپوینت مبانی نظری پیشینه تحقیق کارآموزی پلن اتوکد پروژه مهندسی نرم افزار

دانلود پایان نامه طرح توجیهی پاورپوینت مبانی نظری پیشینه تحقیق کارآموزی پلن اتوکد پروژه مهندسی نرم افزار و فایل های مورد نیاز دیگر

  • ۰
  • ۰
ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم ازدیدگاه ارباب رجوع با فرمت Doc دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 36 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 38 دریافت فایل فروشنده فایل کد کاربری 7243 تمام فایل ها فهرست مطالب ادبیات و پیشینه ی پژوهش 1-2 تعریف تکریم ......................................................................... 14 2-2 اهداف تکریم ........................................................................ 14 3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری) .................................................... 15 4-2 انواع دسته بندی مشتریان ................................................... 15 5-2 تعریف رضایت مشتری ............................................................ 15 6-2 مزایای رضایت مشتری ............................................................. 16 7-2 تعریف مشتری مداری ............................................................ 17 8-2 تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری ................................... 17 9-2 تعریف شفاف ومستند سازی ............................................... 18 10-2 مراحل مستند سازی ............................................................ 18 11-2 مفاهیم اطلاع رسانی ............................................................ 22 12-2 پایگاههای اطلاع رسانی ......................................................... 23 13-2 طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی ........................................ 25 14-2 اهم شیوه های اطلاع رسانی ................................................... 29 15-2 تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد................................................ 30 16-2 مفروضات باز مهن................................................................... 30 17-2 اصول باز مهندسی ................................................................ 31 18-2 مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار.......................... 32 19-2 تعریف منشور اخلاقی ....................................................... 40 20-2 هدفهای منشور اخلاقی ................................................................ 40 21-2 تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم .................................. 41 22-2 مشکلات اجرای منشور اخلاقیات ................................................... 42 23-2 تعریف فرم نظر سنجی ................................................................ 43 24-2 مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌..... 44 1- مطالعات نظری .......................................................................... 44 2- مطالعات تجربی .............................................................................. 45 2-1 پژوهش های انجام شده در خارج از ایران ................................................... 45 2-2 پژوهش های انجام شده در ایران .........................................................50

نظرات (۲)

  • https://keelycaravello.wordpress.com
  • Pretty nice post. I simply stumbled upon your weblog and wanted to mention that
    I have really loved browsing your weblog posts.
    After all I'll be subscribing on your rss feed and
    I'm hoping you write again very soon!
    You can definitely see your enthusiasm in the
    work you write. The sector hopes for even more passionate writers like you who are not afraid
    to mention how they believe. All the time follow your heart.
    پاسخ:
    hi Thanks for your comment Please put my blog link on your blog or site By doing this, you've done a lot to me Thanks weblog administrator